domingo, 28 de agosto de 2011

Sweet Sunday












Some time ago my sister gave me this skirt and was still kept in the wardrobe unused. I love the romantic feel that it gives and I also like this colors mix. In adittion, the volume gives it a touch of personality. For me, it is perfect for a Sunday like today: sunny and family meal.
Thank you all for reading, I hope you like the look!
Kisses!

Esta falda me la regaló mi hermana hace algún tiempo, y todavía la tenía guardada en el armario sin estrenar. Tiene un aire romántico que me encanta y también su combinación de colores. Además, el volumen que tiene le da un toque de personalidad. Para mí, es perfecta para un domingo como hoy: soleado y comida familiar.
Gracias a todos por leerme, espero que os guste!
Besitos!

T-shirt, skirt and sandals: Zara
Bag: Jade
Watch: Fossil
Bracelet: Meigallo

1 comentario:

  1. Me encanta la falda, es maravillosa! :)

    http://cashmereflowers.blogspot.com/

    ResponderEliminar

Thank you very much for all your sweet comments...